1. اینکه بتونم جای بقیه باشم

2. ذهن بخونم

3. وقتی دارم درس می خونم یکی در رو باز کنه ببینه دارم درس می خونم تا گوشی بر می دارم نیاد :/

4. بفهمم کی ازم بدش میاد کی خوشش میاد ( اینجانب به شدت برایش مهم است و به نظر اشتباه می آید.)

5. وقتی دم غروب می خوام و بیدار میشم یک مرده متحرک نباشم یا اینکه ساعت رو قاطی نکنم.

6. وقتی فیلم ترسناک می بینم فکر نکنم کل خونه پر اجنه است

7. تیکه های اخر رانی توش نمونه ( می دونم اخر ناکام میمیرم)

8. وقتی دارم جلو آینه دلقک بازی در میارم یک دفعه کسی وارد نشه ( تا الان آبروم چند بار نابود شده)

9. عروسکا حرف بزنن ( هنوزم با این سن در حال تلاش برای گرفتن مچشونم)

10. تا شب یلدا میشه این آهنگ رو کسی نخونه ( آخ تو شب یلدای منی :/)

11. وسط مرحله نهایی بازی گوشی خاموش نشه یا هنگ نکنه

12. وقتی دارم عقب عقب راه می رم با مغز زمین نیوفتم.

13. سر عذاداری همه سفید بپوشن ( خودم به شخصه وصیت می کنم که بعد از مرگم همه سفید بپوشن:/)

14. سوسک و هر موجود چندش دیگه ای مخصوصا مار وجود نداشته باشه

15. یا اگه وجود داره با یک بار دمپایی زدن از بین بره

16. بتونم زندگی قبلی یا دنیا های موازی رو ببینم :/

17. صبحا که بیدار می شم فکر نکنم ظهره از کلاس جا موندم ( آفتاب هم آفتابا قدیم)

18. مامانم میاد توی اتاق در رو باز نذاره بره ( همین فقط بر آورده بشه بسه:/)

20. پدر گرامی بعد از بیداز شدن کل اهل محل رو بیدار نکنه ( اخه من نمی دونم چه کاریههه.)

21. تا وقتی که بابام سرش رو از گوشی در میاره گیر نده چرا همه تون سرتون همش تو گوشیه ( حیف نمی تونم بهش بگم که خودش سرش تو گوشی بوده :( )

 

 

به شدت این جانب تخیلی می نگرد و تمام اینها بر گرفته از کتاب میمون ها پرواز می کنند است :/